29 Απριλίου 2026
-
Αίθουσα συνάντησης Ελλήνων στο Φράιμπουργκ

Μετά από επαφές και ενέργειες του πατέρα Ηλία καταφέραμε να αποκτήσουμε έναν τόπο συνάντησης.Είναι μια αίθουσα την οποία μας παραχώρησε η Καθολική Εκκλησία έναντι χρηματικού ποσού. Εκεί λαμβάνει χώρα ο καφές της ενορίας μας κάθε 2η Κυριακή του μήνα μετά την Θ. Λειτουργία. Αυτή η ενέργεια έγινε ώστε να δωθεί η ευκαιρία σε κάθε Έλληνα… Συνεχίστε την ανάγνωση
